۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ماساژور   ماساژور چشم هوشمند شیائومی Xiaomi Mijia MJYBAM01YMYY
ماساژور چشم هوشمند شیائومی Xiaomi Mijia MJYBAM01YMYY
ماساژور چشم هوشمند شیائومی Xiaomi Mijia MJYBAM01YMYY
ماساژور چشم هوشمند شیائومی Xiaomi Mijia MJYBAM01YMYY
ماساژور چشم هوشمند شیائومی Xiaomi Mijia MJYBAM01YMYY

ماساژور چشم هوشمند شیائومی Xiaomi Mijia MJYBAM01YMYY

 تعداد
۱
 قیمت
۸,۹۹۰,۰۰۰ تومان

ماساژور هوشمند چشم شیائومی Xiaomi Mijia MJYBAM01YMYY Smart Eye Massager
ما در عصری زندگی می‌کنیم که باید بسیاری از کارهای خود را توسط رایانه‌ها، تلفن‌های همراه، لپتاپ و... انجام دهیم؛ و حتی اگر کار ما به اینجور وسایل مربوط نشود نیز، باز هم در اوقات خالی خود، زمان قابل توجهی را صرف چک کردن فضای مجازی، فیلم دیدن، رصد اخبار و... می‌کنیم. در هر صورت در تمامی کارهایی که روزانه انجام می‌دهیم، از چشمان خود کار می‌کشیم و آن‌ها را بسیار تحت فشار قرار می‌دهیم. ماساژور چشم Xiaomi MJYBAM01YMYY وسیله‌ای است که می‌تواند به خوبی سبب رفع خستگی چشمان ما شود و آرامش خوبی را برای آن‌ها فراهم کند.

مشخصات ماساژور چشم شیائومی مدل MJYBAM01YMYY
ماساژور چشم Xiaomi MJYBAM01YMYY به صورت ارگونومیک طراحی شده و جنس آن دوست دار پوست بوده و بسیار راحت نرم است. عینک ماساژور Xiaomi MJYBAM01YMYY دارای ابعاد 76*115*234 میلی متر و وزن حدودی 370 گرم است. عینک ماساژور Xiaomi MJYBAM01YMYY روی صورت قرار گرفته و به صورت کامل چشم های شما را در بر می‌گیرد. قسمت داخلی ماساژور چشم شیائومی Mijia MJYBAM01YMYY از 4 دریچه هوا و 7 قسمت مختلف تشکیل شده که می تواند 7 نقطه مختلف چشم و اطراف چشم را ماساژ دهد. از دیگر ویژگی های این ماساژور چشم شیائومی Smart Eye Massager طراحی پروانه ای ایربگ های آن بوده که باعث افزایش کاربرد ماساژ می شود.

چشم بند شیائومی MJYBAM01YMYY دارای حالت کمپرس گرم نیز بوده که شما می توانید متناسب با نیاز از این قابلیت استفاده کنید. قابل ذکر است بند این ماساژور چشم شیائومی خاصیت کشی داشته که باعث فشار مناسب برای ماساژ بهتر شده و شما می توانید بند را متناسب با شرایط تنظیم کنید. از دیگر قابلت های ماساژور چشم Xiaomi Mijia Smart Eye Massager قابلیت تا شدن و حمل راحت است.

یک ویژگی خاص و قابل توجه عینک ماساژور Xiaomi MJYBAM01YMYY قابلیت دیدن اطراف خود در هنگام استفاده از این ماساژور است؛ به این معنی که وقتی ماساژور شیائومی Mijia MJYBAM01YMYY بر روی چشمان شما قرار گرفته شما می توانید اطراف خود را ببینید و حتی به چک کردن گوشی موبایل و ... بپردازید.

عملکرد چندگانه ماساژور چشم شیائومی MJYBAM01YMYY

همانطور که گفتیم در قسمت داخلی ماساژور چشم شیائومی MJYBAM01YMYY از 4 دریچه هوا و 7 قسمت مختلف تشکیل شده است؛ چشم های انسان به 7 قسمت مختلف برای ماساژ دادن تقسیم می شوند که شیائومی با در نظر گرفتن این قسمت ها و ساخت ماساژور چشم Xiaomi MJYBAM01YMYY باعث شده شما بتوانید به راحتی تمام این قسمت ها را ماساژ داده و خستگی چشمان خود را از بین ببرید.

چشم بند شیائومی MJYBAM01YMYY دارای 3 حالت تنظیم سطح شدت ماساژ (ضعیف/متوسط/قوی) بوده و از دیگر قابلیت های عینک ماساژور Xiaomi MJYBAM01YMYY می توان به قابیلت ماساژ با کمپرس گرم اشاره کرد. کمپرس گرم این ماساژور چشم شیائمی نیز در 3 سطح قابل تنظیم است که شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن آن را تنظیم کنید. با تنظیم شدت ماساژ و کمپرس گرم شما می توانید یک ماساژ فوق العاده و مناسب را تجربه کرده و خستگی چشمان خود را از بین ببرید.

کنترل راحت تر از طریق Mijia APP
شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن Mijia قابلیت های ماساژور چشم Xiaomi MJYBAM01YMYY از قبیل حالت کار و حالت های ماساژ و ... را به راحتی کنترل کنید. پس از نصب برنامه، کافی است گوشی خود را به قسمت NFC دستگاه نزدیک کرده تا رابط کنترل آن روی گوشی شما ظاهر شده و بتوانید دستگاه ماساژور چشم شیائومی را کنترل کنید.
به طور کلی قابلیت ها و حالت های مختلف و فراوانی داخل برنامه وجود داشته که می توانید از آن متناسب با شرایط استفاده کنید.

استفاده به صورت بی سیم
شما می‌توانید در هر کجا که هستید از ماساژور چشم Xiaomi MJYBAM01YMYY استفاده کنید. شرکت شیائومی برای ماساژور چشم خود یک باتری 1200 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که با پر بودن شارژ آن می توانید تا حدود 10 ساعت از این ماساژور استفاده کنید. برای پر شدن شارژ چشم بند شیائومی MJYBAM01YMYY نیاز به حدود 2.5 ساعت شارژ بوده که شما می توانید از درگاه تایپ سی تعبیه شده روی ماساژور برای شارژ کردن آن استفاده کنید.

برندشیائومی
ابعاد76*115*234 میلی متر
سایر ویژگی هاقابلیت دیدن اطراف در هنگام استفاده از ماساژور / شارژدهی تا حدود 10 ساعت / دارای 3 حالت ماساژ (ضعیف/متوسط/قوی) / دارای کمپرس گرم 3 حالته / دارای حالت های مختلف ماساژ / دارای اپلیکیشنی برای کنترل راحت تر / بند قابل تنظیم / قابلیت تا شدن برای حمل راحت / طراحی پروانه ای ایربگ ها / ماساژ 7 قسمت مهم چشم
باتری1200 میلی آمپر ساعت
  امتیاز کاربران به:

ماساژور چشم هوشمند شیائومی Xiaomi Mijia MJYBAM01YMYY

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط